فیلم خارجی

بهترین هتل‌های کیش را بشناسید

جزیره کیش جزیره‌ای در استان هرمزگان و 200 کیلومتری جزیره قشم است. آنجا یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری ایران محسوب می‌شود و شامل انواع جاذبه‌های گردشگری و امکانات برای اقامت توریست‌ها است. این جزیره در تمامی طول سال برای تفریح مناسب است ولی به دلیل علاقه به بهره بردن از ساحل و آبتنی بیشتر در فصول بهار و تابستان مورد توجه علاقه مندان قرار می‌گیرد. این جزیره پر از دیدنی‌ است و می‌توان در آنجا به مراکز تفریحی و همچنین مراکز تجاری سر زد. این جزیره شامل رستوران‌های بسیار خوب می‌شود و می‌توانید در آنجا به آثار باستانی و همچنین نقاط دیدنی طبیعی سر بزنید. برای اقامت در این شهر می‌توانید از یکی از هتل‌های بسیار عالی این جزیره اتاق رزرو کنید. رزرو یک هتل بسیار خوب باعث تجربه بهتری سفر شما در تور کیش می‌شود. در ادامه به شما بهترین هتل‌های کیش را برای اقامت آرام و بی دغدغه معرفی خواهیم کرد.

هتل داریوش کیش

یکی از بهترین هتل‌های کیش در تور کیش ارزان هتل داریوش است که شامل 190 اتاق و 3 طبقه می‌شود. هتل داریوش دارای معماری بسیار زیبا و دیدنی بوده که با الهام از کاخ‌های هخامنشی و تخت جمشید ساخته شده است. این مجموعه یکی از جاذبه‌های جزیره کیش محسوب شده و دارای امکانات بسیار خوبی می‌شود. این هتل از هتل‌های بسیار مدرن و مجهز در جزیره کیش محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای طراحی بسیار زیبا بوده و امکانات کاملی مانند یخچال، مینی بار، اینترنت پرسرعت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. در آنجا می‌توانید از خدمات 24 ساعته در اتاق استفاده کنید و از امکاناتی نظیر خشک شویی بهره ببرید. این هتل شامل محوطه بزرگ و زیبا می‌شود که برای پیاده روی مناسب است. از امکانات تفریحی این هتل باید به استخر روباز و سرپوشیده، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد و همچنین خدمات قایق سواری و تفریحات آبی اشاره کرد. بسیاری از اتاق‌های این هتل نمای رو به دریا دارند و شامل تراس می‌شوند. چند رستوران بسیار خوب در این هتل قرار دارند که باید به رستوران‌های آپادانا و همچنین پاسارگاد اشاهر کرد. آنجا شامل غذاهای ایرانی و بین المللی می‌شود و حتی می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را در آنجا سفارش دهید.

هتل ترنج کیش

به گزارش سفر باتو ، از هتل‌های خاص و بسیار خوب کیش باید به هتل ترنج اشاره کرد. این هتل در سال 1394 در کیش افتتاح گردیده است و شامل سوئیت‌هایی بر روی آب می‌شود. این هتل یک هتل دریایی بوده و می‌توانید در اتاق‌های این هتل دریا را از نزدیک مشاهده کنید که با کف شیشه‌ای آنجا و مناظر زیبای آنجا قابل انجام است. این مجموعه شامل 100 سوئیت می‌شود. در اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکانات کامل و مدرن استفاده کنید که شامل اینترنت پرسرعت بیسیم، مینی بار، حمام اختصاصی و همینطور تلویزیون می‌شود. آنجا شامل اتاق بازی برای بچه‌ها است و سالن بدنسازی، سالن اسپا، خدمات ماساژ، سالن بیلیارد و بسیاری امکانات دیگر را شامل می‌شود. در این هتل می‌توانید از رستوران‌های ایرانی و ایتالیایی و همچنین کافی شاپ و چایخانه بهره ببرید.

هتل مارینا پارک کیش

یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش هتل مارینا پارک است که با محوطه زیبا و سرسبزش می‌تواند آرامش بخش باشد. این هتل در سال 1390 افتتاح گردیده و شامل 190 اتاق است. محوطه آنجا بسیار زیبا بوده و برای پیاده روی بسیار مناسب است. اتاق‌های آنجا بزرگ بوده و می‌توان مناظر زیبا را در اتاق‌ها مشاهده کرد. امکانات این اتاق‌ها شامل تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی‌بار، چای ساز و همچنین اینترنت پرسرعت بی سیم می‌شود. این هتل در نزدیکی ساحل مرجانی قرار گرفته است و به سادگی می‌توانید به این ساحل رفته و از امکانات آنجا استفاده کنید. رستوران‌های این هتل دارای کیفیت بالا بوده و رستوران مارینا با منظره زیبا انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را به میهمانان ارائه می‌کند. امکانات این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و بسیاری خدمات می‌شود.

هتل شایان کیش

دیگر هتل 5 ستاره و لوکس کیش هتل شایان است که دارای طرفداران بسیاری است. این هتل شامل 4 طبقه می‌شود و 195 اتاق دارد. معماری این هتل بسیار زیبا و دیدنی بوده و در نزدیکی دریا قرار دارد که باعث شده بتوانید در اتاق‌ها مناظر زیبای دریای خلیج فارس را مشاهده کنید. از هتل شایان می‌توان به سادگی به مراکز خرید و جاذبه‌های مختلف کیش رفت و از نظر دسترسی این هتل بسیار عالی است. در آنجا می‌توانید در اتاق‌هایی با امکانات کامل و مدرن اقامت داشته باشید. اتاق‌های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، روم سرویس شبانه روزی، اینترنت بی سیم، مینی بار و بسیاری امکانات دیگر می‌شود. هتل شامل دارای سالن همایش و آمفی تئاتر بوده و برای جلسات کاری شرکت‌ها بسیار مناسب است. از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل باید به حمام سنتی ترکی، استخر، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ و همینطور سالن بیلیارد اشاره کرد. انواع رستوران‌های مختلف در این هتل قرار دارند که در فضای باز و بسته قرار گرفته‌اند و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را در آنجا میل کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا