فیلم خارجی

همه چیز درباره مراکز خرید مالزی از تایمز اسکوئر تا پاویلیون

مالزی کشوری بسیار زیبا در جنوب آسیا است. این کشور دارای 14 ایالت بوده و مناطق استوایی و سرسبز زیادی را شامل می‌شود. کشور مالزی شامل سواحل بسیار زیبا و آثار باستانی و معبد‌های دیدنی می‌شود. پایتخت این کشور کوالالامپور است که یک شهر مدرن شامل مراکز خرید بزرگ و جاذبه‌های تفریحی بسیار است. یکی از مهم ترین شهرهای مالزی برای گردش شهر پنانگ است که یک شهر ساحلی و بسیار دیدنی محسوب می‌شود. این کشور را اکثریت مالایی تشکیل داده اند و بعد از آن ساکنین آنجا چینی و هندی هستند. دین رسمی مالزی اسلام بوده و 30 میلیون نفر از جمعیت آنجا مسلمان هستند. مردم این کشور بسیار مهمان نواز بوده و آنجا برای گردشگران کشوری خوب است. رستوران‌های بسیار خوبی در این کشور قرار دارد. امروز به شما می‌خواهیم بهترین نقاط برای خرید در کشور مالزی را معرفی کنیم تا در تور مالزی این مراکز را حتماً ببینید و از آنجا خرید کنید، با ما همراه باشید

مرکز خرید تایمز اسکوئر

 به گزارش سفر باتو یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در کشور مالزی مرکز خرید تایمز اسکوئر در شهر کوالالامپور است. آنجا شامل بیش از هزار فروشگاه مختلف می‌شود. این مجموعه بزرگ برای خرید لباس، کیف، کفش، وسایل برقی، موبایل و وسایل الکترونیکی، عطر و ادکلن، وسایل بهداشتی و آرایشی و بسیاری کالاهای دیگر بسیار مناسب است. آنجا شامل چندین رستوران مختلف می‌شود که می‌توانید هر کدام را که دوست دارید برای میل کردن شام یا نهار انتخاب کنید یا در کافی شاپ‌های آنجا نوشیدنی همراه با کیک و شیرینی میل کنید. دیگر امکانات آنجا شامل شهر بازی، سینما با چندین سالن، همچنین سالن‌های ماساژ و خدمات اسپا است. در آنجا انواع خدمات مانند تورهای گردشگری، صرافی و بانک وجود دارد. حتماً در این مرکز خرید به فروشگاه‌های معروف برند‌های معروف سر بزنید.

مرکز خرید پاویلیون

دیگر مجموعه زیبا و مدرن مالزی برای خرید مرکز خرید پاولیون است که شامل فروشگاه‌های متعدد به تعداد بیش از 450 عدد است. انواع برند‌های آسیایی و اروپایی معروف در آنجا شعبه دارند که شامل ورساچه، دیور، سواچ، آدیداس، سامسونگ، ال جی، اپل و بسیاری دیگر از برند‌های معروف می‌شوند. چندین رستوران و کافی شاپ هم در آنجا وجود دارد که می‌توانید نوشیدنی یا غذایی لذیذ را در یکی از این مراکز میل کنید. انواع غذاهای شرقی و غربی را می‌توانید در رستوران‌های این مجموعه تجاری و تفریحی میل کنید. آنجا شامل سالن بازی برای بچه‌ها و همینطور سینما با سالن‌های متعدد هم می‌شود. بهترین زمان برای رفتن به این مجتمع در هنگام کریسمس است که شامل تزئینات زیبا و تخفیف‌های زیاد می‌شود.

مرکز خرید گاردن

یکی از زیباترین مجموعه‌های تفریحی و تجاری در تور مالزی مرکز خرید گاردن است. آنجا در مرکز شهر کوالالامپور بوده و می‌توانید از آنجا به مراکز خرید مید ولی و همینطور مگامال کوالالامپور هم بروید. آنجا شامل صدها مغازه و فروشگاه بزرگ و کوچک می‌شود که انواع محصولات مختلف را می‌فروشند. انواع برند‌ها در این مجموعه حضور دارند که شامل برند‌های ورساچه، بربری، لاگوست و همچنین هوگوباس می‌شود. سینمای این مجموعه بسیار مجهز و مدرن بوده و در آنجا می‌توانید فیلم‌های روز دنیا را با کیفیت بسیار بالا در سالن‌های متعدد ملاحظه کنید. همچنین چندین رستوران در این مرکز خرید به ارائه غذاهایی لذیذ و خوشمزه با انواع طعم‌های بین المللی می‌پردازند. در آنجا می‌توانید حتی غذاهای خاورمیانه‌ای و انواع کباب خوشمزه را میل کنید. برای بچه‌ها هم این مرکز خرید بسیار عالی بوده و شامل فضاهای بازی و تفریحی برای آنها است.

فروشگاه آیکیا

فروشگاه‌های سوئدی آیکیا در سراسر جهان و شهر‌های معروف شعبه دارند. این فروشگاه بزرگ شامل انواع وسایل خانه و وسایل آشپزخانه، تزئینی و همچنین اکسسوری‌های مختلف می‌شود. در آنجا می‌توانید انواع فرش و کف پوش رنگارنگ را تهیه کنید و سوغاتی‌های کاربردی بخرید. از نظر قیمت این مرکز خرید بسیار عالی بوده و کیفیت محصولاتش بسیار بالا است.

مرکز خرید ساگا

از بهترین مراکز خرید در شهر لنکاوی مرکز خرید ساگا را باید مثال زد. در آنجا می‌توانید سوغاتی بخرید که شامل انواع شکلات، خوردنی‌های خوشمزه و قهوه را میل کنید. آنجا همچنین شامل انواع لباس و وسایل مختلف و ملزومات مصرفی می‌شود و میتوانید برای دریا و ساحل وسایل مختلف مثل کرم ضد آفتاب و همینطور مایو و وسایل آبتنی تهیه کنید. این مرکز خرید بدون مالیت بوده و محصولات قیمت پایین‌ترین از خرده فروش‌ها دارند.

مرکز خرید استارهیل گالری

استارهیل گالری از زیبا‌ترین مجموعه‌های تجاری در مالزی است. تور ارزان تایلند را از ما بخواهید .آنجا دکوراسیونی زیبا و باشکوه دارد و شامل معماری زیبای آسیایی می‌شود. در آنجا می‌توانید از بیش از صد فروشگاه محصولات مختلف شامل پوشاک، وسایل تزئینی، وسایل خانه، عطر و ادکلن، ساعت و بسیاری کالاهای دیگر را خریداری کنید. انواع جشن‌ها و رویداد‌های مختلف در آنجا برگزار میگردد و شامل رستوران‌های بسیار خوبی می‌شود.

مرکز خرید سانوی پیرامید

در منطقه کلانگ ولی یک مرکز تجاری زیبا و دیدنی با مجسمه زیبای شیر و اهرام وجود دارد که مرکز تجاری سانوی پیرامید نام دارد. آنجا شامل چندین فروشگاه مختلف می‌شود و امکانات تفریحی بسیار خوبی مانند پیس پاتیناژ یا اسکی روی یخ دارد.  ساختار آنجا الهام گرفته از اهرام مصر بوده و شامل رستوران‌ها و کافه‌های بسیار خوبی می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا