فیلم خارجی

بهترین پیشنهاد برای کادوی ولنتاین

خلاصه: اگر شما درگیر رابطه ای عاشقانه هستید ولنتاین بهترین زمان برای نشان دادن علاقه ی شماست.

روز ولنتاین موجب می شود تمام کسانی که احساس عشق در وجود خود می کنند از چند روز قبل دچار تکاپو شوند تا بتوانند بهترین هدیه را برای زوج خود انتخاب کنند. کمتر زوج جوان عاشقی پیدا خواهد شد که دم از عشق و محبت بزند و در این روز هدیه ای برای عرضه آماده نکرده باشد. اما این خود موجب معضلی دیگر می شود. یعنی زیرا این خرید هدیه ولنتاین بصورت دسته جمعی موجب افزایش انتظارات می شود و باعث می گردد زوج شما از شما انتظار داشته باشد نه تنها برای او هدیه تهیه کنید بلکه هدیه ی شما باید یک کادو خاص باشد و نیز با تمام کادو های اطرافیانتان متفاوت باشد به گونه ای که احساس برتری نسبت به سایرین کنند. در همین راستا سعی می کنیم چند هدیه ی خاص و متفاوت به شما معرفی کنیم.

یک کیف بسیار خاص دست دوز و ارزشمند:

سعی کنید هدیه ای انتخاب نمایید که هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ معنوی ارزش بالایی داشته باشد. به همین منظور سعی کنید یک کیف زیبا و متفاوت با تمام کیف ها انتخاب نمایید. اگر این کیف از چرم طبیعی ساخته شده باشد و ساخته ی دست هنرمندان باشد می تواند بر ارزش کادوی شما بسیار بی افزاید.

سفارش طراحی چهره :

می توانید چهره ی افرادی را که دوست دارید را سفارش دهید تا نقارشی شوند این نقاشی می توان یک عکس خانوادگی ، دونفره یا دسته جمعی باشد که بستگی به سلیقه ی شما دارد.

سفارش موسیقی زیبا فقط برای همسرتان:

می توانید یک موسیقی خاص با متنی شامل بر مطالب دلخواهتان بصورت سفارشی مخصوص برای همسرتان سفارش دهید تا باشنیدن آن تا سال ها فقط یاد شما بیفتد.

سفارش شکللات با عکس کسی که دوستش دارید:

می توانید یک جعبه شکلات با عکس کسی که دوستش دارید سفارش دهید به گونه ای که روی شکلات ها عکس فرد مورد نظرتان چاپ گردد. می توانید از چاپ عکس روی شکلات بعنوان هدیه ولنتاین استفاده نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا