فیلم خارجی

جاروبرقى صنعتى دائم كار:

جاروبرقى صنعتى دائم كار یکی از انواع مکنده های صنعتی مى باشد که با برخورداری از پمپ های قدرتمند و موتور با عملکرد پیوسته قادر به جمع آوری بی وقفه آلودگی ها می باشد. اين دستگاه صنعتی یکی از انواع تجهیزات نظافت صنعتی می باشد که کاربرد گسترده ای در صنایع داشته و بهترین گزینه برای انجام امور نظافتی سنگین صنعتی و جمع آوری ذرات گرد و غبار به شمار می آيد.

مزایای مهم جاروبرقی صنعتی دائم کار

۰استهلاک بسیار پایین و عمر بسیار بالا به دلیل استفاده قطعات و مواد با کیفیت و استاندارد.

امکان کارکرد بدون توقف با توجه به استفاده از موتور مرغوب و قطعات با کیفیت بالا.

مناسب برای شرایط سخت کاری و محیط های آلوده و صنعتی.

۰قدرت بسیار بالای مکش

کم صدا، قابلیت نصب در مکان ها و محیط های مختلف، بدون ایجاد آلودگی صوتی زیاد.

امکان استفاده به عنوان جاروبرقی مرکزی در ساختمان های مسکونی ، اداری، هتل ها و محیط های صنعتی.

۰تبدیل به جاروبرقی آبی – خاکی: درصورت عدم استفاده از کیسه نگهدارنده ذرات ،جارو برقی صنعتی به جاروبرقی آب و خاک تبدیل شده و قابلیت جمع آوری ذرات گرد و غبار همراه آب و مایعات غیر قابل اشتعال در محیط را دارد

سهولت تخلیه سریع و آسان مخزن

۰ارائه خدمات تعمیر و نگهداری و تأمین قطعات یدکی بصورت جزئی و کلی با مدت زمان مشخص توسط شركت سازنده دستگاه

بدنه مستحکم و مقاوم در برابر عوامل محیطی ۰

امکان حمل و جا به جایی آسان، در نوع سیار توسط شاسی چرخ دار

جاروبرقى مركزى البرز

جاروبرقی مرکزی البرز با توجه به نیاز و سفارش مصرف کننده دارای یک الی چهار موتور میباشد. هر موتور این جاروبرقی برابر با ۱۶۰۰ وات است. رنگ آمیزی بدنه ی جاروبرقی مرکزی با رنگ الکترواستاتیک صورت گرفته که ضد زنگ بودن يكى از خاصيت هاى بدنه دستگاه می باشد. همچنین برای کنترل دستگاه یک کیت الکترونیک روی دستگاه نصب میشود تا کاربر با نصب نازل خرطومی به پریز مرکزی باعث روشن شدن دستگاه گردد. علاوه بر این، جاروبرقی مرکزی به میکروفیلتر مجهز می باشد.  از دیگر ویژگی های جاروبرقی ذكر شده  می توان به بی صدا بودن يا سایلنت بودن، قدرت وکیوم بالا و عدم جریان هوای آلوده در محیط اشاره کرد.

اين دستگاه مرکزی در گروه جاروبرقی صنعتی قرار می گیرد که به عنوان یک دستگاه نیمه دائمی در ساختمان نصب می گردد. سیستم های جاروبرقی مرکزی برای از بین بردن آلودگی و بقایای گرد و غبار خانه ها و ساختمان ها، انتقال ذرات خاک از طریق لوله های نصب شده در داخل دیوارها به یک مخزن در فضای خارج از ساختمان طراحی شده اند. واحد برق آن یک بخش ثابت است که معمولاً در زیرزمین، گاراژ یا موتورخانه، تراس، پاگرد و حتی کمد دیواری به همراه مخزن جمع آوری نصب می گردد. ورودی ها بر روی دیوارها در سراسر ساختمان نصب می شوند که به پریز های برق و سایر لوازم جانبی جاروبرقی مرکزی متصل می گردند تا گرد و غبار، ذرات و بقایای کوچک از فضای خانه جدا شوند.اين محصول امروزه تبدیل به جایگزین مناسبی برای تمامی سیستم های نظافتی ساختمان شده است. تولید این جاروهای مرکزی موجب کنار گذاشتن جاروبرقی های رایج در بازار شده است. شما در محیط خانه یک دستگاه جاروبرقی نمی بینید بلکه تعدادی درگاه ورودی لوله خرطومی را مشاهده می کنید.این امر که شما کدام یک از جاروبرقی مرکزی تک موتوره یا دو موتوره را انتخاب می کنید به نوع کاربری شما و متراژ محیط بستگی دارد. هر مدل دستگاه دارای استاندارد ملی ایران و لوله خرطومی ۱۰ متری می باشند. این جاروبرقی برای جمع آوری کلیه زباله های خشک و گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت جذب مایعات را ندارد. همچنین از قدرت مکش زیاد و ثابتی برخوردار است. دسته های جارو برقی مرکزی البرز از طراحی ارگونومیک بهره گرفته تا راحتی و انعطاف پذیری کاربر را فراهم کند

.

جاروبرقى سطلى هتلى

جاروبرقی سطلی هتلی دارای ابعاد کوچکی نسبت به ساير جاروهاى صنعتى است که به راحتی میتوان آن را حمل ونقل و جا به جا کرد.این جاروبرقی ها برای مکان های کوچک و متوسط طراحی و ساخته شده اند. جاروبرقی های هتلی دارای مدل های مختلف سطلی و معمولی می باشند. با توجه به اينكه در هتل ها نظافت به صورت دائم و در دفعات زیاد و در طول شبانه روز انجام مى شود، بنابراين جابه جایی جاروبرقی هتلی بین طبقات و اتاق‌ ها زیاد می‌باشد لذا وزن جاروبرقی هتلی باید کم باشد تا جا به جایی آن به آسانی انجام شود. برای کاهش وزن به تبع باید حجم مخزن جاروبرقی نیز کاهش یابد.همچنين براى يك نظافت درست و كامل، بدون آزار و اذيت و بر هم زدن آرامش براى ميهمانان هتل نياز به يك جاروبرقى كم صدا ودر عين حال با قدرت مكش بالا مى باشد كه جاروبرقى سطلى هتلى در عين كم صدا بودن، با مكش قوى خود موجب سرعت بخشيدن در امر نظافت و تسهيل كار كاربر شده، وتمام انتظارات مورد نظر را جوابگو مى باشد.همچنين چرخ هاى تعبيه شده در زير جاروبرقى بايد روان و بدون صدا باشد با توجه به اينكه اكثر راهرو هاى هتل ها از موكت پوشيده شده است حركت دادن جارو توسط كاربر بر روى موكت ها آسان وبدون توليد صدا نيز باشد.حتى مى توان از كالسكه مخصوص حمل جاروبرقى جهت جا به جايى راحت تر جارو استفاده نمود. همان طور كه از اسم اين جاروبرقى پيداست مخزن سطلى شكل و استوانه اى دارد كه با توجه به وسعت هتل ها و تعداد دفعات نظافت در طول روز ، بعد از هر بار تخليه اتاق ها توسط ميهمانان و يا در طى اقامت ميهمانان توانايى جمع آورى ميزان زباله موجود را داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا